Subject: Pöördumine seoses NIS2 direktiivi rakendusakti kohaldamisega Eestis
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 15:42:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
13.03.2025 kirja nr 6.1-2/26 „Pöördumine seoses NIS2 direktiivi
rakendusakti kohaldamisega Eestis“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee